Pagina's

maandag 26 december 2011

2011 Wat een jaar!

Tweeduizendelf.Dat was me het loopjaartje wel. Precies een jaar geleden besloot ik om in te schrijven voor de 2011 editie van de Spartathlon. Als voorbereiding zou ik Limburgs Zwaarste,Mountain2 Valley in Israel en een 48 uurs baanloop in Keulen lopen. Al deze doelen zijn.vaak op een mooie manier, gehaald, maar het mooiste bleef toch de finish in Sparta, een machtig gevoel, dat ik nooit meer zal vergeten.
Maar ja,wat nu? Is de vraag. De vraag die velen mij al gesteld hebben en ik mijzelf ook wel. Voorlopig wil ik doorgaan. Doorgaan met ultra's.Kijken waar mijn grenzen liggen op de 24 uur en liefst ook wat mooie landschapslopen meepikken. Dus ondanks dat demotivatie de afgelopen weken wat moeilijker is op te brengen ga ik vanaf week 1 in 2012 weer mijn kilometeromvang uitbreiden wat moet resulteren in het uitlopen in april van de 100mijl's strandloop ,de JKM, en een mooie vlakke race in Steenbergen. Het belangrijkst was en is echter nog altijd: plezier in het lopen. Zo lang ikdat kan blijven vasthouden zal ik het blijven doen en wie weet kan ik het zelfs opbrengen er af en toe een stukje over te schrijven...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten