Pagina's

zondag 21 januari 2018

Energie



Vanochtend naar Energie in Barendrecht gereden om mee te lopen met de 2e trainingsloop voor de Rotterdam marathon. Met Peter gekozen om weer in tempo groep 29 te lopen, rustig aan allebei onze kilomeromvang weer een beetje vergroten. Het was echt fantastisch weer: zonnetje, geen wind en een graad of 2. Sinds jaar en dag zijn de voorbereidingslopen prima georganiseerd en ook vandaag is er weer een grote opkomst. Iedere meter die we vandaag liepen ken ik onderhand wel maar dat maakt niet uit, het zijn altijd weer gezellige trainingen al kletsend onderweg tik je bijna ongemerkt toch weer een aardige afstand weg. Met de conditie gaat het de goede kant op want mijn hartslag blijft relatief laag en is goed constant. Wat dat aangaat ben ik blij dat ik met behulp van mijn nieuwe Garmin Forerunner 235 weer een goed beeld van mijn conditie krijg, zeker nu ik weer in een opbouwperiode zit.

Deze week heb ik verder vrij rustig aan gedaan. Aanstaande zaterdag weer een marathon,  in het Amsterdamse bos, en eens kijken of we volgende week weer eens een 100+ week aan kilometers kunnen draaien.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten