Pagina's

woensdag 17 januari 2018

Zevenentwintig



De tijd vliegt. Alweer 27 jaar geleden trouwden Marina en ik met elkaar en brak in Irak de eerste golfoorlog uit. We hebben het gevierd (de bruiloft, niet die oorlog) met een etentje in Berkel, samen met Mirte, en hebben nog wat herinneringen opgehaald met elkaar.

Er is ook nog gelopen. Een rondje bergse bos, 3 km rustig inlopen, daarna het voor mij zo bekende rondje bos wat sneller, 5 km met tijden van 4:50/km en daarna weer 3 km uitlopen naar huis. De marathon van zondag lijkt al redelijk verteerd hoewel ik na een km of 9 wel wat vermoeidere benen kreeg dan normaal tijdens zo'n training. Ik was een uurtje vroeger uit mijn werk dus kon het meeste nog in daglicht afwerken. Daglicht, ik snak er eigenlijk naar tijdens deze donkere maanden en zo'n loopje ervaar ik dan ook echt als een kadootje. De trainingen lopen eigenlijk best wel fijn. Ik voel me goed bij het opvoeren van de km omvang en ik hoop vurig dat de hielspoor mij met rust gaat laten tijdens de voorbereiding voor de ultratrail de st. Jacques.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten